Life & Style

Slăbește sănătos!

 

slabire-rapida-super-slimPentru că vine vara și toți dorim să avem silueta perfectă, Hyperflash vă recomandă câteva idei pentru a slăbi sănătos fără cură.

MICUL DEJUN: putem mânca cereale integrale ( nu muesli sau cereale cu ciocolată) sau fructe, crude sau în variantă de shake-uri. Alegeți fulgii de ovăz și germenii de grâu: au proprietăți nutritive minunate și ajută și la slăbire. Putem alege și iaurt simplu, un pahar cu lapte sau doua felii de pâine de secară cu șuncă de curcan slabă.

MENIURI DE PRÂNZ:

-Salatele: salată Caprese ( mozzarella în zer, roșii feliate, o linguriță de pesto), salată cu pui (salată verde, castraveți, roșii, ardei gras, piept de pui, ciuperci, sare, piper alb, lămâie și ulei de măsline după gust), salată cu ton (salată verde, castraveți, roșii, ardei gras, porumb, ton, lămâie și ulei de măsline după gust), salată de rucolla cu parmezan (rucolla, parmezan, lămâie), salată ProVitamine ( rucolla, somon fume, măr, grapefruit, portocale, roșii cherry)

-Ciorbe cu carne slabă și multe legume: ciorbă piept de pui ( piept de pui, morcov, țelină, ardei gras, ceapă, tăiței), ciorbă de văcuță (pulpă de vită, morcov, ardei gras, ceapă, țelină, cartofi, roșii, mazăre),  de legume ( morcov, țelină, ardei gras, ceapă, mazăre, roșii, cartofi, fasole)

-Ghiveci de legume cu care slabă: dovlecei, fasole verde, conopidă, ardei gras, ceapă, vinete, pe bază de sos de roșii cu multe condimente și ierburi aromate)

-MBS: 3 linguri de mămăligă, 3 linguri brânză slabă de vaci, 2 linguri smântână degresată

-Orez integral brun fiert cu legume: morcov, ardei gras, ciuperci, suc de roșii, fără pic de grăsime

-Carne fiartă slabă, la cuptor sau la grătar:  pui (piept fără piele, pulpă fără piele, fără grăsimi), vită slabă, pește alb

MENIURI CINĂ:

-Bruschete:  cu roșii, ulei de măsline și oregano;  cu felii de somon fume, cu proschutto crudo

-1 cartof mare copt cu brânză

-Pește alb la cuptor + 3 linguri de orez integral sau brun și legume fierte la abur

– 2 frigărui de pui + o foccacia sau o felie de pâine de secară + 5 castraveciori murați

GUSTĂRI/DESERT:

-1 pahar iaurt degresat

-2 fructe proaspete

-2 pătrățele ciocolată neagră

-1 baton de cereale fără zahăr

– 1 prăjitură de casă dietetică

– 1 fresh de portocale

La toate acestea se adaugă activitățile sportive.

  1. Înainte de începerea  activității fizice urmați sfaturile medicului legate de intensitatea efortului.
  2. Antrenați-vă într-un ritm mai lent, fără a suprasolicita organismul. Frecvența cardiacă (FC) optimă pentru antrenament se calculează după formula: FC=180-vârsta(ani).
  3. Cele mai multe calorii se consumă atunci când sunt implicate multe grupe musculare:mers pe jos în ritm rapid,alergat,înot și mers pe bicicletă.
  4. Exercițiile fizice să fie efectuate cel puțin 30 de minute,de minim 3 ori pe săptămână.

 

Cele mai citite

Platforma Hyperflash a fost creată în anul 2010 ca urmare a implementării proiectului european JOBS – Jurnalismul Ocupație în Beneficiul Societății – POSDRU 60881.



Copyright © 2010 - 2018 Hyperflash.ro

To Top