Diverse

[Reclama săptămânii] Tabăra pentru curieri UPS

În 2014, UPS ne-a prezentat relația de prietenie dintre Carson, un băiat de 4 ani, și un angajat al companiei, Ernest Lagasca.

Băiatul avea o uniformă pe măsura lui și un camion electric în culorile companiei. Dar și un vis – acela de a deveni curier pentru o zi.

Spotul îl găsiți mai jos.

UPS a continuat și anul acesta campania „Your Wishes Delivered”

Ideea a fost implementată de Ogilvy & Mather New York, dar a fost extinsă la nivel mondial sub forma unei „tabere pentru curieri”.

După țipetele de fericire, cei trei câștigători au avut parte de un training susținut de Carson. Acesta le prezintă problemele care pot apărea pe traseu, dar și gadgeturile unui curier.

Nu intru în alte detalii deoarece risc să vă stric starea emoţională pe care acest „sequel” o oferă spectatorului.

Cele mai citite

Platforma Hyperflash a fost creată în anul 2010 ca urmare a implementării proiectului european JOBS – Jurnalismul Ocupație în Beneficiul Societății – POSDRU 60881.

Copyright © 2015 Hyperflash.ro | 2018

To Top