Texte și Protexte

Farmacia inimii… cea scumpă

Reclame peste reclame… oriunde reclame despre Catena. În autobuz, în centru, pe panourile de la Cocor… deja devine enervant. Din câte am aflat, această farmacie face parte din industria de medicamente, Fildas Trading, înfiinţată de Anca Vlad în 1999.

Campania agresivă de promovare nu a atras atenţia doar cumpărătorilor, ci şi noua, redactorilor de la Hyperflash.

Am fost curioasă de serviciile acestui lanţ de farmacii, aşa că am intrat să cumpar un medicament pe care, întâmplător, l-am găsit la altă farmacie cu 20 de lei mai ieftin. Ceea ce e şi mai trist, este că toată campania de promovare este ţinta bătrânilor, care sunt nevoiţi să cumpere medicamente de la o farmacie cât mai apropiată de casă… iar daca e Catena, e şi mai bine pentru ca are deschise 3 sedii pe aceiaşi stradă şi „pentru că are card”

Şi apropo de card. Sunt sigură ca diferenţa de 20 de bani pe care o economiseşti chiar te ajută la ceva.

Foto: denisuca.com

Cele mai citite

Platforma Hyperflash a fost creată în anul 2010 ca urmare a implementării proiectului european JOBS – Jurnalismul Ocupație în Beneficiul Societății – POSDRU 60881.



Copyright © 2010 - 2018 Hyperflash.ro

To Top