Entertainment

Crăciunul prin ochii celor de la Mattel Games

Unele branduri investesc serios în spoturile de Crăciun, dar  Mattel Games face exact opusul. Aceștia vin cu un spot despre sărbătorile de iarnă prezentate sub forma unui joc de cuvinte.

Reclama, gândită de Lola/Mullen Lowe Madrid pentru Scrabble (distribuit de Mattel Games), prezintă Crăciunul prin intermediul unei familii care devine mai unită, dar și a unui joc de cuvinte.

Pare insignifiant, dar datele problemei se schimbă atunci când cuvintele cu valoare negativă capătă o atitudine pozitivă (așa spune și descrierea de pe Youtube). Cu ajutorul anagramelor¹, „violence” se transformă în „nice love”, „monsters” în „mentors”, „misfortune” devine „is more fun”, „untied” în „united”.

În opinia noastră, toată lumea are câștigat – cei de la Mattel Games promovează într-un mod creativ produsele companiei și Crăciunul ca o sărbătoare a familiei, dar și industria de advertising printr-un spot foarte creativ.


¹Conform dexonline, anagrama este o schimbare a ordinii literelor unui cuvânt sau a cuvintelor în frază cu scopul de a obține alt cuvânt sau altă frază; cuvânt sau frază astfel obținută.

Cele mai citite

Platforma Hyperflash a fost creată în anul 2010 ca urmare a implementării proiectului european JOBS – Jurnalismul Ocupație în Beneficiul Societății – POSDRU 60881.



Copyright © 2010 - 2018 Hyperflash.ro

To Top