Evenimente

Conferinţa PR2advertising Targetare şi Campanii eficiente

Joi, 8 Noiembrie 2018, a avut loc a 4-a ediţie a conferinţei  „Targetare şi campanii eficiente”, organizată de PR2Advertising.ro, la care Hyperflash a fost partener media. Aceasta face parte dintr-o serie de evenimente pe care PR2Advertising.ro le organizează cu scopul de a pune în legatură specialişti şi reprezentanţi ai unor companii de top cu persoane interesate de tot ceea ce înseamnă PR, advertising, marketing şi promovare online şi offline.

În cadrul conferinţei 6 speakeri au prezentat cele mai eficiente modalităţi de promovare a unui unui business, servicii sau produse. În continuare îi voi prezenta pe aceştia şi temele pe care le-au abordat.

„Campanii eficiente, dar cu sens.” ALINA MINU

ALINA MINU care a deschis seria prezentărilor activează în cadrul Agenţiei Pastel, de mai bine de doi ani. Impactul proiectelor şi campaniilor sale a convins-o pe Dana (managing director Pastel), că va fi un om important în echipa . Pe lângă proiectele de comunicare, de zi cu zi, ale clienţilor, Alina se ocupă şi de proiecte de CSR şi comunicare internă şi cam tot ce înseamnă campanii cu sens. Alina Minu s-a alăturat echipei Pastel după 8 ani de dezvoltare şi perfecţionare de programe şi campanii de comunicare în sectorul neguvernamental şi în cel de business.

RALUCA RADU este o femeie de afaceri de succes, cu o experienţă vastă în industria marketingului online şi în e-commerce. În prezent, este Country Manager la Answear.ro, owner MTH Digital – agenţie de strategie online şi marketing digital şi Co-Organizator GpeC – cel mai important eveniment de e-commerce din România. S-a ocupat de introducerea pe piaţă a business-ului OLX.ro şi creşterea acestuia, şi a condus, cu succes, echipe şi proiecte online în cadrul The Group, F64, Acasă.ro. De asemenea, Raluca are experienţă în zona de startup-uri de tehnologie.

„Tendinţe în marketing online pentru 2019.” RADU CIOFU

RADU CIOFU are o experienţă considerabilă în business şi promovare online. Este co-fondator SEOmark.ro, societate specializată în furnizarea de servicii şi cursuri pentru marketing online. Este de profesie economist, motiv pentru care promovează un marketing online, bazat strict pe indicatori de profitabilitate şi eficienţă. Radu spune că „domeniul digital a evoluat extrem de mult, iar peste 10 ani, internetul şi promovarea pe internet se vor face în moduri pe care astăzi nu ni le putem imagina. Din acest motiv , SEOmark.ro îşi propune să ofere cele mai noi şi eficiente modalităţi de promovare online.”

„Normele GDPR aduc schimbări şi în ceea ce priveşte promovarea. Conformarea business-ului la cerinţele GDPR.” ANDREEA COMAN

ANDREEA COMAN este avocat în cadrul cabinetului de avocatură  „Săvescu şi Asociaţii” , dar şi redactor-şef la Revista Română de Protecţie a Datelor. A absolvit Facultatea de Drept de la Universitatea Bucureşti, apoi a început să practice dreptul penal şi protecţia datelor. E convinsă că dacă vrei să accesezi un serviciu, de pe un site, nu trebuie ca acest lucru să fie guvernat doar de termenii şi condiţiile organizaţiei respective. Aici intervine GDPR, care oferă instrumente şi consolidează drepturile oamenilor să ia controlul asupra datelor cu caracter personal care le aparţin.

„Cum să măsurăm conversiile offline din campaniile online.” IULIAN NIŢULESCU

IULIAN NIŢULESCU este co-fondator şi CEO al companiei INVOX Call Tracking din 2015.Are o vastă experienţă în industria publicităţii si este specializat în managementul marketingului , în vânzări şi în negociere. Iulian spune că în acest moment, a realizat 80% din ceea ce şi-a propus să facă în acest an. Visul său este  să ajungă  şi pe piaţa externă. Celor care sunt la început de drum, în lumea afacerilor, le recomandă să se asigure că businessul lor chiar acoperă o problemă reală, apoi, să aibă încredere în ideea de afacere pe care o dezvoltă şi să nu renunţe chiar dacă li se va părea destul de greu.

’’Cum te pregăteşti strategic pentru fiecare persoana care îţi descoperă business-ul.’’ ANCA TOMA

ANCA TOMA este pasionată de e-commerce, jurnalism, redactare de conţinut şi design, şi lucrează în cadrul companiei MTH Digital din 2017. A început în această companie prin funcţia de Social Media&Content Marketing Manager , iar în prezent, este Digital Marketing Manager.

Cele mai citite

To Top