Entertainment

[Reclama săptămânii] Ce au în comun Dacia și Queen

Dacia și Queen (trupa) sunt două branduri cu o istorie de aproape 100 de ani. Primul a luat ființă în 1966, la Colibași (Mioveni), iar al doilea în 1970, la Londra. Mașina a fost produsă sub licență Renault încă de la început, iar artiști precum Lady Gaga sau Katy Perry s-au regăsit în muzica lui Freddie Mercury, Brian May  Roger Taylor și John Deacon.

Reclama de față, gândită de Publicis Conseil pentru Dacia Duster, transmite ideea de mașină sigură, cu tracțiune integrală și toate dotările necesare unui SUV. Un vehicul de familie, potrivit atât pentru oraș, cât și pentru excursii.

Oamenii din înalta societate (elitele) consideră că mașinile 4×4 sunt doar pentru ei.

În concluzie, agenția de publicitate și brandul ne oferă, prin intermediul melodiei „Another Ones Bites The Dust¹” , 34 de secunde de creativitate și frumusețe în advertising.


¹Campania „Another One Drives a Duster” se desfășoară la nivel european și include un spot TV și două printuri. Mai jos sunt o parte din oamenii care au dezvoltat-o :

  • Renault – Xavier Martinet, Valérie Candeiller, Hortense Isnard, Bénédicte Rouquette (Renault-Dacia France) Gaëlle Le Grouiec, Andreea Culcea, Olivier Bourquin (Renault-Dacia Europe);
  • Publicis Conseil – Executive Creative Director : Marcelo Vergara; Art Director: Kamal Bhatnagar; Account Managers: Stéphane Gaillard, Boris Langlois, Elodie Orosco, Cécile Cuzin, Bastien Wojciechowski, To-My Truong-Cong (Digitas-LBI); Strategic Planning: Christel Engelvin.

Cele mai citite

Platforma Hyperflash a fost creată în anul 2010 ca urmare a implementării proiectului european JOBS – Jurnalismul Ocupație în Beneficiul Societății – POSDRU 60881.

Copyright © 2010 Hyperflash.ro | 2021

To Top